Alla inlägg under juni 2008

Av caroline - 26 juni 2008 12:12


filmen var verygood, jag skulle nog ge dem fem av fem toasters

eftersom att jag är en känslokall jävel så fälldes inga tårar dock..

förövrigt så är det sol så jag ska väl sola lite om en liten stund

på återseende

Av caroline - 25 juni 2008 18:55


bio, ja

Av caroline - 25 juni 2008 12:05


återförenades med min väninnor igår, dom är bäst

dock har jag en känsla av att binda corn(kodnamn för största diskretion) håller på att turna alcoholist :( ack ack...

nettan därimot håller på att turna nykterist, grattis

de va väl allt för tillfället

nu ska ja till staaaan

HEJDÅÅ


Av caroline - 24 juni 2008 10:03


barngråt

lock för öronen

gäspa

turbulens

turbulens

turbulens

två sömntabletter

sova.. nej

försöka sova

försöka sova

dödslängtan

turbulens

en sömntablett

sova..nej

försöka sova

ge upp

stirra rakt fram i de resterande 8 timmarna

framme


visst är de mysigt att flyga?


tack och hej


Av caroline - 24 juni 2008 10:01


hem ljuva hem och allt såntdär..


kylen är läskigt tom

Av caroline - 23 juni 2008 13:12


sitter och vantar pa taxi till flygplatsen, snart far jag komma hem! :D

det regnar....


pusssss

Av caroline - 19 juni 2008 16:12


tips for dig som ocksa lider av (tillfallig)insomnia

(tank pa att vissa av foljande aktivitetar kan uppfattas storande av folk i din omgivning hoho)


klia pa myggbett

vissla

sjunga

ga pa promenad i korridoren

ta en dusch

klappa en katt

mala naglarna

skjuta gummisnoddar pa oskyldig (pappa)

sitta pa balkongen

dricka vatten

losa varldsproblem

stirra i taket

bada i poolen

ge upp och do...


hoppas att mina tips kan vara till nagon hjalp, enjoy!


for dig som undrar sa har jag valsignats eller kanske forbannats men kraftlooken och utover det sa ar mitt har gulare an nagonsin, tummen upp pa det!

jag chillade lite med buddha pa ett berg ida, ja kanner att vi blev ratt tighta...


pussssss


Av caroline - 18 juni 2008 15:28


jag skrev just ett aslangt inlagg som inte gick att publicera, nu ger jag upp och dor



aterkommer senare...


........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards