Alla inlägg under maj 2008

Av caroline - 31 maj 2008 22:22


vill först och främst bara klargöra att det är saknaden efter min cykel som är stor och inte efter randomkillen på bilden

kom fram till idag att jag behöver en ny livsfilosofi att leva efter, så jag testar lite nu, vi får se hur de går!

själv så lider man av nåt slags feber/sömnbrist/förskylningssyndrom för tillfället, vilket inte känns allt för bra, men vad ska man göra?

nu har vi 4 riktiga skoldagar kvar, det är sjukt hur fort högstadiet har gått! jag kommer precis ihåg första dagen i sjuan, de känns inte alls länge sen.. men jag antar att mycket har ändrats..

sandra ringde nyss och sa att hon hittat min cykel, dock har någon kört över den? låter ytterst lovande! ähh de löser sig 

pussss


+

Av caroline - 31 maj 2008 17:15


killen är rätt cool

:(

Av caroline - 31 maj 2008 15:57


dessvärre är min cykel stulen? buhu

-

Av caroline - 31 maj 2008 13:09


gårdagen resulterade i ca 14 000 myggbett

Av caroline - 30 maj 2008 16:26


nu är det officiellt, jag är en händig kvinna!

Av caroline - 30 maj 2008 13:47


nu sitter jag på svenskan, det är här och nu som alla storslagna verk ska skapas, men icke. 13 elever i skolan av 26(?) riktigt dåligt klass 9g.. tydligen skolkar vi för mycket (verkligen?)


nu tillbaka till cykeldilemmat;

eftersom att det inte va mitt fel att cykeln va kass (seriöst..) så valde jag att dumpa över bördan på en händig man (pappa) och ta mors cykel i stället, men som alltid när jag planerar någonting så gick det åt helvete, to bad. Även denna cykel hade punka och jag fick GÅ.. snälla någon, uppfinn en cykel med pansarhjul, jag menar det verkligen!

nu slutar jag om 20 minuter och i sann blondinbella anda så säger jag att "JAG ÄR SÅÅÅÅÅ GLAD FÖR DE"


peace

Av caroline - 30 maj 2008 10:48


har nu ett litet break från skolan i x antal timmar, börjar igen halv ett eller nåt sånt :] jag tror nästan at jag ska försöka laga punkan på min cykel (ja, jag är en händig kvinna) så ja kan cykla tillbaka sen!


nu ca en halvtimme senare har jag gett upp. jag måste bara poängtera att det inte är jag som är inkompetent att laga en cykel, det är cykelt som är oduglig, okej? men jag måste ändå ge mig själv lite credit för att jag på eget intiativ började mecka med en cykel, nu ser mina händer ut som en moppepojkes, fantastiskt

två letioner kvar, sen är de helg igen!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards